In cazul in care comanda este finalizata, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face doar in cadrul aceleiasi luni contabile si doar pentru facturile ce depasesc valoarea de 100 RON. Pentru a solicita o refacturare, completeaza formularul disponibil, aici, atat cu datele comenzii ce trebuie refacute, cat si cu noile date de facturare. Te rugam sa tii cont de faptul ca refacturarea este posibila doar in varianta persoana fizica -> persoana juridica. Nu se fac refacturari pentru comenzile efectuate in perioada Campaniei Black Friday.
Daca ai incercat sa folosesti un card cadou razuibil asigura-te ca ai introdus parola corecta. Daca nu stii parola, intreaba persoana care ti-a oferit cardul cadou. Daca ai incercat sa aplici pe o comanda un card cadou castigat intr-o campanie, verifica daca produsul pe care vrei sa il comanzi face parte sau nu din categoriile participante la campanie.
Pentru recuperarea cardului cadou, completeaza Formularul de sugestii mentionand adresa de e-mail asociata contului tau din site. In baza solicitarii tale, un consultant va retrimite mesajul ce contine cardul cadou. Atentie, daca adresa de e-mail nu coincide cu cea asociata contului tau din site, cardul cadou nu va fi retrimis.
Plasarea comenzii online prezinta o serie de avantaje: a) Comenzile pot fi inregistrate la orice ora, fiind preluate in ordinea inregistrarii lor; b) Rezervarea produselor se face automat la inregistrarea comenzii, daca acestea au statusul "In stoc''; c) Poti verifica direct din contul tau traseul comenzii de la inregistrarea ei pana la livrare.
Pentru produsele vandute de Agronor imediat ce predam curierului comanda ta vei primi un email care va contine data estimativa de livrare. Daca ai ales sa ridici comanda din showroom sau dintr-un punct de livrare, atunci cand produsele tale sunt pregatite, iti vom trimite un email cu data in care le poti ridica. De asemenea, poti urmari in orice clipa statusul comenzii tale intrand in contul de client , sectiunea Istoric comenzi.
Verifica daca produsul este eligibil pentru retur si apoi contactea-za-ne prin intermediul paginii de contact cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data ridicarii/primirii produsului. Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original. Exceptie de la 14 zile drept de retur fac urmatoarele produse: * produsele cu motor cu combustie interna montate ori puse in functiune. Aceste produse se pot returna in cazul in care nu au fost montate ori puse in functiune. Aceste produse se pot returna in garantie si vor fi reparate ori schimbate de producator in baza garantiei.
O comanda activa poate fi anulata sau modificata telefonic la numerele de telefon ce pot fi regasite la sectiunea Contact
Momentan nu oferim posibilitatea achitarii produselor in rate.
Ce inseamna “phishing”? In esenta, “phishing”-ul este o inselaciune desfasurata in spatiul electronic. Aceasta are scopul de obtine date personale de identificare sau date bancare, prin intermediul unor mesaje electronice care mimeaza entitati oficiale. Cum identifici actiunile de phishing De cele mai multe ori, actiunile de phishing sunt de doua tipuri. Primul dintre ele este reprezentat de concursuri, fiind si cea mai raspandita forma. Utilizatorii sunt indemnati sa se inscrie prin acordarea datelor confidentiale, sub pretextul premiilor garantate (telefoane mobile, console gaming, carduri cadou sau alte produse foarte populare). Al doilea tip de actiune de phishing consta in primirea de mesaje din partea unui serviciu ce solicita actualizarea datelor de identificare, pentru a evita stergerea contului. Toate aceste mesaje mimeaza foarte bine aspectul si modul de adresare al serviciului real, motiv pentru care trebuie sa te asiguri de anumite lucruri atunci cand acorzi datele tale personale.
Daca ai primit alt produs decat cel comandat, iti recomandam sa refuzi coletul la livrare. In cazul in care ai acceptat coletul, te rugam sa ne contactezi prin intermediul formularului de contact sau prin intermediul telefonului, completand atat datele comenzii cat si denumirea produsului livrat.
Da, la unele produse pot exista oferte exclusiv pe site nostru, oferte care nu sunt aplicabile in magazinele fizice AGRONOR. Urmariti eticheta "exclusiv online" marcata cu eticheta rosie.